Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Arbeidsconflict omtrent ontslag

Reg. datum: 20 juli 2000

quote:
robinhelmie1989 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:08:...Heb vandaag met mijn werkgever gesprokken en duidelijk gemaakt dat hij contractbreuk pleegt door mijn geen auto te geven (...) en hem gesommeerd om mijn auto te laten maken...

... Hij is zwaar pissig dat ik wegga en wilt niets toegeven als in van "oke we fixen die auto kun je tenminste je werk doen".De eerste vraag van mijn kant was hoe hij nou dacht dat ik op me werk moest komen, waarop het antwoord was: dat is niet mijn probleem als je er maar bent...
Kortom, hij is zo onvolwassen om het probleem met de auto te misbruiken om je een hak te zetten. Dom en kortzichtig. Je bereikt er als werkgever niets mee, integendeel, het kost je alleen maar potentiele werknemers, klanten, en omzet.

Achteraf gepraat natuurlijk, maar ik had niets gezegd van woon-werk verkeer. Gewoon netjes naar je werk om jouw deel van de verplichtingen na te komen.
quote:
robinhelmie1989 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:22:Heb hem dat inderdaad direct verteld en hij ging het uitzoeken bij zijn rechtsbijstand. Zullen wel weer zien meld me woensdag wel weer ten kantore (dinsdag's altijd vrij).
Het zal me niets verbazen dat hij woensdag met droge ogen beweert dat wat jij stelt niet klopt. Niet te druk over maken lijkt me.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: