Reg. datum: 03 oktober 2006
Reg. datum: 03 oktober 2006
pff. ben erg ongeduldig heb op 29 april besteld en heb sinds vandaag de melding
" Zending opgehaald en in sorteerproces 05-05-2008
Amsterdam-Bornhout, intern transport pakketten"
dus dat betekend morgen in huis!!
En dan overuren maken met de Nokia ff Sygic proberen!! heb de NL stemmen ook al gevonden (ja die zag ik eerst niet)
en dan nog ff een mooie Europa map in mekaar knutselen (hulp is welkom...).
Sind ik de N82 zag (lees) wist wat ie allemaal kon, wist ik al DIT wordt hem mijn opvolger voor de N80.
Daarvoor heb ik een hele tijd een 6230 gehad en dat beviel mij wel die form-factor.
Daarna nog een (kuch) SE K800 (ook met echte flits ook erg mooie foto's) maar die kon ik snel met geld toe ruilen voor mijn huidige N80
hihi!!
heb al leuke dingetjes gezien die ik wil gaan proberen op mij N82 en laat jullie dan ook zo snel mogelijk weten hoe en of dat gelukt is en vooral waarom wel en/of niet dat programma aanschaffen
Tot morgen...

" Zending opgehaald en in sorteerproces 05-05-2008
Amsterdam-Bornhout, intern transport pakketten"
dus dat betekend morgen in huis!!
En dan overuren maken met de Nokia ff Sygic proberen!! heb de NL stemmen ook al gevonden (ja die zag ik eerst niet)
en dan nog ff een mooie Europa map in mekaar knutselen (hulp is welkom...).
Sind ik de N82 zag (lees) wist wat ie allemaal kon, wist ik al DIT wordt hem mijn opvolger voor de N80.
Daarvoor heb ik een hele tijd een 6230 gehad en dat beviel mij wel die form-factor.
Daarna nog een (kuch) SE K800 (ook met echte flits ook erg mooie foto's) maar die kon ik snel met geld toe ruilen voor mijn huidige N80
heb al leuke dingetjes gezien die ik wil gaan proberen op mij N82 en laat jullie dan ook zo snel mogelijk weten hoe en of dat gelukt is en vooral waarom wel en/of niet dat programma aanschaffen
Tot morgen...
gram501 wijzigde dit bericht 05-05-2008 17:14 (7%)