Reg. datum: 04 februari 2004
Reg. datum: 04 februari 2004
Wat betreft het voorbeeld: misschien iets ongelukkig gekozen, maar het was even puur om het idee duidelijk te maken dat als bepaalde hardware niet werkt onder Ubuntu, dat voor mij in ieder geval een showstopper kan zijn..quote:joggie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:53:
[...]
[...]
Niet echt onzin argument toch???
Tegenwoordig kun je makkelijk opzoeken of je draadloos kaartje al dan niet goed door linux ondersteund wordt. Mocht je tijdens de koop van je ultra dure wireless AP al weten dat je Ubuntu of een andere disto gaat gebruiken, zou ik toch eerst mijzelf ervan willen verzekeren dat deze dan ook werkt! Probleem voorkomen lijkt mij zo, er zijn genoeg (bekende en minder bekende) hardware apparaten waarvan bewezen is dat deze wel werken.
Eerst kopen en dan zeuren dat het niet werkt smaakt een beetje als mosterd na de maaltijd...
Gelukkig wordt mijn hardeware genoeg ondersteunt, zodat ik hier geen problemen meer mee ondervind
Voor mij, en waarschijnlijk vele andere zal het mobiliteitsargument toch ( veel ) zwaarder wegen dan je denkt..