Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures

Reg. datum: 07 januari 2003

quote:
Kronos1979 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:27:
[...]

Heb hem inderdaad geïnstalleerd (pre SP1 geeft hij 3.2GB aan).
Het verschil is zeker merkbaar, niet zozeer in FPS maar zeker in de laadtijden van het spel. Ook merk ik dat ik minder last heb gekregen van spikes (plotselinge framedrops in het spel wanneer je een stad / dorp binnenkomt).
Ik heb een E6600, GT 8800 SSC en dan nog 2 x 1 GB Corsair XMS, maar heb vooral de eerste 15 minuten geregeld last van 'freezes' die telkens een seconde duren. Zelfs wanneer ik de Tortage Underhalls inga (de lava brug over, dan gelijk rechts), schokt het spel tot ik de monsters zie. En dat terwijl juist die zone erg klein is.

Maar op de officiële forums wordt al gezegd dat de mensen die de closed beta spelen (nieuwere client schijnt) hier veel minder last van hebben. Minder schokken en minder lange laadtijden. Ik denk dat ik dan ook nog even de kat uit de boom kijken tot in ieder geval het spel live is.

Trouwens hebben de devs altijd al gezegd dat de open beta voornamelijk een stress test is. En dan met name op het gebied van server performance. Dus vandaar dat er ook 50,000 spelers zijn verdeeld over 4 servers. Wat iedere speler op zijn of haar eigen client te zien krijgt (of juist niet :P), dat is voor deze beta wat minder interessant, want deze Fileplanet Open Beta is dus in eerste instantie een server test.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: