Ziekenhuis en politie wist ik, maar volgens mij als je achterna wordt gezeten en je gaat dood kom je in een ander soort ziekenhuis en ben je wel compleet stripped zal dit nog eens testen.quote:Zorgen dat je niet saved nadat je door de politie bent opgepakt, dan ben je je wapens kwijt, als je doodgaat en naar het ziekenhuis gaat hou je je wapens, beetje voorzichtig met je kogels omgaan en ik heb nooit meer wapens moeten kopen (33% nu), je heb ook al vrij snel geen last meer dat je geld op is dus dan is kopen ook geen probleem meer. En als je wat vaker met Little Jacob leuke dingen gaat doen wil die ook nog eens aan goedkopere prijzen wat wapens uit zijn achterbak verkopen
Op den duur geen enkel wapen meer en moest die motorbende uitschakelen en geen geld dus dan helaas een cheat gebruiken.
Zal dit spel zeker voor een 2de keer spelen en dan wat zuiniger met de kogels
In het begin net 20 minutjes gespeeld had ik eigenaar gekilld en kreeg het bericht serve yourself dus moet dan mogelijk zijn toch?quote:Haha dat soort "logica" had ik ook in het begin toen je kleren moest kopen. Ik dacht meteen waarom kun je niet gewoon iemand neerslaan met mooie kleren....
Het werkte niet maar dit zal wel liggen hoever je in het verhaal bent.