Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [Emtec Moviecube] Tweaking MovieCube -R

Reg. datum: 16 februari 2008

ooooow no je hebt desktop 6 gekozen _O- en welke firmware heb je? wehehehehehehe wahahahahahaha ow sorry..... :X ?
dit klinkt niet best... is het echt zo erg?
Ik heb eerst via VI andere desktops geprobeerd. En toen koos ik voor 6... en deed ie niets meer.

desktop 6 is pas beschikbaar vanaf firmware 2.09UP
:| stond dat er niet bij?
Jawel, dat stond er keurig bij! En ik heb die firmware ook, daarom begrijp ik ook niet waarom het niet werkt.

edit:
hier in tweakers heb ik het over desktop 0 tm 5. Dat zijn idd 6 desktops, maar de eerste heet 0. Pas vanaf firmware 2.0.9UP (onofficieel, zie wiki) is ook instelling id=6 beschikbaar (het PeekBox Theme). Echt het spijt me dat ik daar niet helemaal duidelijk over ben geweest |:(
Volgens mij heb je het heel helder opgeschreven.

Ik moet deze startpost inderdaad eens een keer updaten, maar er is zo ontzettend weinig animo hier op tweakers (ik sta waarschijnlijk ook in het verkeerde forum (historie van de post :( ) zodat het eigenlijk de moeite niet waard is aangezien de wiki ook vernerlandst wordt...

Ik zou je dan ook graag daar uitnodigen (SPAM alert ;) ) er is inmiddels weer het één en ander uitgezocht en gemaakt, een mp3 playlist generator onder windows bijvoorbeeld. Ook vind je daar een FAQ waarin laatst weer een aantal dingen zijn toegevoegd qua extern ondersteunde hardware (Sd-card test en een test met een externe cardreader).

De wiki is zo groot aan het worden dat vertalen en hier posten te veel werk is.... de wiki vind je door "rtd1261" in te typen in google, of de eerste zin van de eerste post te lezen....

De wiki is het meest up to date, een samenwerking tussen nl,de,pl,fr,be,sp,gb etc etc
[/quote]

Ik zal (al) het bovenstaande zsm proberen. (De tv is nu 'bezet' ;( ) En ik zal ook eens kijken naar de wiki.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: