Reg. datum: 10 september 2007
Reg. datum: 10 september 2007
Ik heb ook een xbox elite sinds okt/nov 2007 en ik ben er zeer tevreden mee. Na een aantal arcades, demo's en verschillende carpacks en tracks te hebben gedownload en mijn save games heb ik nog 98 GB vrij dus voor mij zou die 20 GB versie niet genoeg zijn geweest en mochten er ooit nog videodownloads komen dan is die schijfruimte mooi meegenomen. Plus ik vond die zwarte kleur ook mooier bij mijn tvquote:Dosed schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:06:
Zo, uiteindelijk mijn eerste post hier toch maar gemaakt in deze reeks. (En ik denk ook niet mijn laatste) Heb het een lange tijd zo nu en dan door zitten lezen over ervaringen etc. Zit al een lange tijd te dubben of ik nu een 360 zal halen of niet. Nu uiteindelijk toch maar de beslissing genomen om er een te gaan halen volgende week.
![]()
Denk toch dat ik voor de elite ga. Die extra hardeschijf ruimte lijkt me toch wel mooi meegenomen aangezien ik toch wel van plan ben om demo's / arcade games te gaan downloaden.![]()
En dan de games, wat zijn goede games als beginnende xbox'er? Nooit echt fanatiek op een xbox gespeeld dusja daar heb ik niet zoveel verstand van nog.. Ben zowieso van plan om GTA4 te gaan halen, die lijkt me echt super.
Verder nog suggesties voor een beginnende xbox'er om dingen gelijk erbij aan te schaffen? Ik laat hem uiteindelijk draaien op een Sony Bravia HD-Ready 26" tv, dus daar zal die hopelijk wel wat mooie beelden gaan weergeven.
Betreft de spellen die je wilt kopen, waar houd je van? Race, shooter, sandbox?
Ik heb zelf Forza Motorsport 2, Project Gotham 4, Saints Row, Gears of War, GTA4... De meeste van deze zijn inmiddels al in prijs verlaagd.
Ja, dat had ik gedaan maar de naam blijft hetzelfde, dus de naam die ik ook in XP heb staanquote:Egrimm schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:06:
Volgens mij checked je Xbox elke keer gewoon welke pc's er zijn hoor. Ik zie elke keer een andere lijst
Ik neem aan dat je al geprobeerd hebt om te switchen naar 'Console' als inputsource en daarna weer naar je PC?
XBOX 360 GamerTag ---- "He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past."