Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [Ervaringen] Dell XPS M1530 - Deel 2

quote:
dieselb0y schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:23:
[...]
Ik vind het toch echt tijd voor een nieuw deel waarin even al de nieuwe informatie(Wat erg veel is!) weer samengevat wordt in de beginpost. Als iedereen gewoon alle handige info die hij/zij heeft of heeft gepost(Drivers, problemen, oplossingen enz.) dan naar degene stuurt die deel 3 maakt, want het is best wel veel werk om heel deel 2 weer na te lezen. Dus puur die info die handig is voor in de beginpost.

Eventueel een topic aanmaken genaamd "Beginpost informatie [Ervaringen] Dell XPS M1530 - Deel 3) Waar je handige info voor in de beginpost kan dumpen?

Pcmedic? Of iemand anders die graag wilt...

P.S. Als echt niemand wilt dan kan ik het misschien deze week wel doen, maandag komt me m1530 en het wordt lekker weer >:)
Volgensmij had PCMedic het plan opgevat om de topicstart continue te updaten. Je hebt het over veel nieuwe informatie. Persoonlijk vind ik het wel mee vallen, maar essentieële dingen als accesoires die er niet meer bij zitten, Full HD scherm en BIOS update. horen er nog wel in naar mijn mening. Zo'n inventarisatie lijkt me geen nieuw topic waard, dat kan gewoon in dit topic.

Terror wijzigde dit bericht 04-05-2008 18:52 (3%)

Dell XPS 1530 (Red) met T8300 | 4 GB | 200 GB 7200 rpm | 1440*900 LG | 9 Cells | 8600m GT | Wifi N

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: