Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Xbox 360 defecten topic Deel 2

Reg. datum: 02 mei 2007

quote:
DaRKie schreef op zondag 04 mei 2008 @ 10:38:
Klein vraagje ivm de falcon. Ik heb al een 360 maar zelfs na een paar keer opgestuurd te hebben, blijf hij krassen maken op men games of loopt de dvdspeler ineens vast (enkel een welgerichte tik op de xbox zorgt ervoor dat hij de tray terug wil opendoen)
Nu was ik van plan om een arcade pack te kopen, kost maar 200 euro en dan geef ik mijn oude 360 aan men ouders zodat ze een goede upscalende dvdspeler hebben voor hun full hd tv (wonder boven wonder, film dvd's, al dan niet gekopieerd doet hij perfect, nooit problemen mee)

Dus ik ga een arcade kopen met een falcon in (normaal gezien elke arcade pack die uitkomt?). Weet ook al waar ik moet opletten, 175w op de sticker of eentje met lot nr >= 742. Maar nu las ik ergens dat je bij de falcon nog steeds een 10-15% kans hebt op een RROD? Klopt dit?
je hebt geen 10-15% kans dat hij een rrod krijgt. het is nu minder dan 10% van de xbox360 falcons die rrod krijgen (na langere pereode). en de ps3 of wii kan net zo goed dood(bij xbox 360 RROD) gaan. en RROD is niet een reden om ps3 aan te schaffen als die dood gaat ben je hem geen 7-14 dagen kwijt maar 1 maand tot 1,5-2 maand kwijt.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: