Ik beleg al enige tijd in beleggingsfondsen, en dat gaat op zich prima, maar nu wil toch een stapje verder. Ik ben geïnteresseerd geraakt in Opties en Turbo's. Dit omdat beleggen in aandelen gezien het geringe budget niet op schiet. Turbo's lijken mij het interessantst. Ik ben hier ook al een tijdje fictief mee aan de gang maar nu wil ik het toch eens echt gaan proberen. Dit is alleen maar half op de gok. Daarom ben ik me eens gaan verdiepen in de verschillende strategieën mbt Turbo beleggen.
Hoe gaan jullie om met het beleggen in turbo's? wanneer kopen en wanneer verkopen, alleen speculeren of ook lange termijn, of is dit vragen om het geheim van de smid? Ik zit bijvoorbeeld te denken aan een ING TL 20 oid. Goede K/W en staat nu relatief laag. of een Philips TL 22.
Zijn er bronnen (websites/boeken) die jullie aanraden die net wat verder gaan dan het uitleggen wat een turbo is en hoe hij werkt?.
Hoe gaan jullie om met het beleggen in turbo's? wanneer kopen en wanneer verkopen, alleen speculeren of ook lange termijn, of is dit vragen om het geheim van de smid? Ik zit bijvoorbeeld te denken aan een ING TL 20 oid. Goede K/W en staat nu relatief laag. of een Philips TL 22.
Zijn er bronnen (websites/boeken) die jullie aanraden die net wat verder gaan dan het uitleggen wat een turbo is en hoe hij werkt?.