Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7

Reg. datum: 18 april 2004

quote:
S913 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:41:
Grr ... ik zal nooit bevrend raken met screenprotectors :( Het ging al fout met mijn K750i, met mijn K800i, mijn DS en natuurlijk nu ook weer ....

Een Brando gekocht, alles schoon, bescherming met dat stickertje verwijderd en netjes aanbrengen ... maar ondanks dat de bovenkant recht zat, onderaan kwam hij over mijn behuizing (1mm ofzo). Dus verwijderen ... maar ondanks dat die dingen te verwijderen moeten zijn is het een heel gepiel en is nu de onderkant (dus de kant die tegen je touchscreen zit) beschadigd ... net of er een kras zit ... en door dat gepulk is één puntje bol geworden dus daar komt hij constant los van mijn scherm ... Grr, ga dus maar (meteen) 2 nieuwe bestellen.

Iets anders, die Brando kwam uit een hoesje, nog een hoesje en toen moest je die bescherming met dat stickertje verwijderen ... Moet er aan de andere kant niets verwijderd worden?
Ik liep ook even te kloten met die screenprotector. Die krijg je er echt niet meer af. Heb nu klein beetje lucht onderin, maar dat laat ik maar zo zitten 8)7

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: