Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Het Xbox 360 ervaringen Topic #48

Reg. datum: 06 januari 2007

quote:
hshizzle schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:33:
Ik voel me zo hard genaaid..
Ik heb 3 weken geleden de Xbox+GTA 4+Halo 3+ 500 MS punten pakket gekocht bij Xboxhome.nl en kreeg na een telefoontje te horen dat deze op de dag van binnenkomst (de 28e) gelijk vertuurd zou worden.
Een week later kijk ik op de website en zie ik dus dat er staat dat er verwacht wordt dat de levering pas in de eerste 2 weken van mei zal geschieden. Dus ik gelijk bellen van what's up met dat? en zij toch beloven dat ik dezelfde week (van de release) nog binnen zal krijgen.
Nu heb ik nog voor de laatste keer vandaag gebeld omdatik nog geen track en trace mail heb ontangen, krijg ik te horen dat er verwacht wordt dat ze volg. week pas binnen zullen komen en dan gelijk verstuurd zullen worden.

Dus eigenlijk ben ik een beetje erg parra, want mn vakantie is nog een week, en dan krijg ik hem dus de laatste dag van mijn vakantie...

Wie heeft hier ook zijn xbox gekocht via xboxhome en heeft hem nog niet binnen of juist al wel..?
Simpel zat, morgen is het koopzondag. Je gaat dan gewoon je xdoos kopen in de winkel, je zult wel goed moeten zoeken maarja. Je zegt vervolgens dagdag tegen xboxhome en cancelt de bestelling of retourt je xbox gewoon als je m binnenkrijgt :)

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: