Bij een simpel rechttoe-rechtaan toetsenbord zou ik het gewoon proberen, baat het niet ... koop je een nieuwe.
Bij een G15 / DiNovo / Internet Navigator inderdaad alleen even de toetsen los in de vaatwasser
Zodra de droogstand begint zou ik inderdaad de vaatwasser stoppen
Sopje / alleen de toetsen schoonmaken geeft vaak al een redelijke resultaat, maar als je hem echt schoon wil krijgen: vaatwasser.
Overigens zou ik gewoon een Model-M halen. Dan ben je in ieder geval verzekerd dat hij het altijd zal blijven doen
Bij een G15 / DiNovo / Internet Navigator inderdaad alleen even de toetsen los in de vaatwasser
Zodra de droogstand begint zou ik inderdaad de vaatwasser stoppen
Sopje / alleen de toetsen schoonmaken geeft vaak al een redelijke resultaat, maar als je hem echt schoon wil krijgen: vaatwasser.
Overigens zou ik gewoon een Model-M halen. Dan ben je in ieder geval verzekerd dat hij het altijd zal blijven doen
Widely regarded as somewhat inferior in build quality to the original Model M, the 42H1292 also featured internal drainage channels designed to minimize damage in case of a spill. These keyboards were produced until 1996.
Rob.. wijzigde dit bericht 03-05-2008 18:35 (19%)