Leeftijd: 25
Opleiding: MBO Niveau 4 ICT
Certificeringen: ITIL Foundation, MCSE
Werkervaring: 5 jaar
Huidige functie: Systeembeheer
Sector: MKB
Auto v/d zaak: Ja, 650 leasevergoeding (Toyota Auris Business 2.0SOL Diesel, onbeperkt in keuze auto, alleen houdt je loon een keer op).
Laptop v/d zaak: Ja, HP 6710b (nieuwe met WGAXB+ scherm ofzo (1680x1050)
Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: Niet echt, wel een kerst bonus, vorig jaar rond 1500 netto
GSM: Ja, Vario3 geloof ik .. tytn2.. die iig
Werkweek: 40 uur
Verdiensten: 2000 euro bruto
Heb zelf het idee dat ik ergens anders wel meer zou kunnen krijgen, ik moet voor dit jaar nog een gesprek met m'n baas aangaan over m'n functioneren enz... daar wil ik dan ook opslag vragen, maar wat is redelijk. Heb bedrijf zelf is echt TOP, collegae zijn ontzettend rlx en de werkzaamheden zijn prima (iets meer uitdaging zou leuk zijn, maar er komen een paar erg leuke projecten aan).
Opleiding: MBO Niveau 4 ICT
Certificeringen: ITIL Foundation, MCSE
Werkervaring: 5 jaar
Huidige functie: Systeembeheer
Sector: MKB
Auto v/d zaak: Ja, 650 leasevergoeding (Toyota Auris Business 2.0SOL Diesel, onbeperkt in keuze auto, alleen houdt je loon een keer op).
Laptop v/d zaak: Ja, HP 6710b (nieuwe met WGAXB+ scherm ofzo (1680x1050)
Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: Niet echt, wel een kerst bonus, vorig jaar rond 1500 netto
GSM: Ja, Vario3 geloof ik .. tytn2.. die iig
Werkweek: 40 uur
Verdiensten: 2000 euro bruto
Heb zelf het idee dat ik ergens anders wel meer zou kunnen krijgen, ik moet voor dit jaar nog een gesprek met m'n baas aangaan over m'n functioneren enz... daar wil ik dan ook opslag vragen, maar wat is redelijk. Heb bedrijf zelf is echt TOP, collegae zijn ontzettend rlx en de werkzaamheden zijn prima (iets meer uitdaging zou leuk zijn, maar er komen een paar erg leuke projecten aan).