Ik denk dat hij op de volledige functionaliteit doelt, dus alle instructies, alle cores en alle stoere trucjes die op een Cell beter gaan dan op een andere CPU.quote:Armada schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:06:
[...]
Er komt bijzonder weinig wijsheid bij kijken, wat het des te stuitender maakt wat je verklaart. De CELL-processor van de PS3 is de CPU. Ik zou niet weten hoe je die uberhaupt zou kunnen omzeilen en ook maar het opstarten van de console op enige andere wijze zou kunnen faciliteren.
* laat maar, fout gelezen.quote:Armada schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:20:
[...]
Even voor de duidelijkheid, dat het hier over piracy gaat is jouw interpretatie, ik vind dat één onderdeel van het probleem met PC gaming.
Kun je het verschil tussen een genre en een spelgebied dan uitleggen?quote:[...]
Nee, spelgebieden, dat was de term die ik in eerste instantie gebruikte.
Ranks geven inderdaad veel voordelen, maar dan moeten ze het wel doen als WoW, en niet zoals bij CoD4, waar je zelf een of ander maf klein bestandje op je PC hebt met je keycode, naam en XP erin. Houd er wel rekening mee dat velen ranks uitermate vervelend vinden (meer hoe ermee omgegaan wordt), en er na een aantal weken gewoon servers verschijnen waar iedereen 1 of 100 is
TheZeroorez wijzigde dit bericht 02-05-2008 20:28 (49%)
Q.E.D.