Even voor de duidelijkheid, dat het hier over piracy gaat is jouw interpretatie, ik vind dat één onderdeel van het probleem met PC gaming.quote:DaMorpheus schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:57:
[...]
We praten over technieken die piracy tegengaan en jij komt aanzetten met "sommige ontwikkelaars hebben daar geen geld voor dus zullen zij in de toekomst nog bestaan". Hilarisch
Ben benieuwd waar jij de quote van mij gelezen hebt?
Nee, spelgebieden, dat was de term die ik in eerste instantie gebruikte. En die term had ik waarschijnlijk moeten blijven gebruiken. maar dat maakt je reactie over ranked games niet minder onsamenhangend. Want ranked games zijn al onderdeel van elk van de vier gebieden die ik noem.quote:Jij maakt een lijstje met "genres" (jouw woorden):
[...]
Gek, maar 2,3 en 4 zijn helemaal geen "genre". Snap je waarom je lijstje totaal geen samenhang heeft? Vooral niet inhoudelijk reageren
En omdat het ranking van spellenspelers in ieder van de vier categorieën al te vinden is, snap ik niet wat je nou bedoelt. Vervolgens ga jij antwoorden met programmeerwerk, dat ik me limiteer tot MMOG (alleen bij de eerste bullet) en dat er gratis spellen komen...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id: armadax