Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [Multi] Football Manager 2008 - Deel 3

taking over the world!

quote:
sky- schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:41:
Volgens mij heb ik een nieuw record óf zit er een fout in FM.
Ik ben al 80 wedstrijden ongeslagen. :P Met Real Madrid that is.
Heb afgelopen seizoen de triple gewonnen met 0 verliespartijen in de competitie. Nu nog steeds niets verloren in de competitie MAAR, vorig jaar in de CL heb ik in de kwartfinale wel één wedstrijd verloren. (De heen wedstrijd, met 1-0 oid) Die wordt dan blijkbaar niet geteld, omdat ik thuis met 2-0 heb gewonnen.

Bestuur is helemaal in de wolken, vooral met mijn salaris beleid ~.~.
Zal vanavond wel wat screenshots van de selectie en seizoensverlopen maken.

Zit nu in December, 3e seizoen. Heb Marek Jankulovski (ja die van Milan) vastgelegd als reserve voor 1.2 Miljoen. Tevens komt er een groot talent (linksachter, naam zijn jullie me vanavond schuldig) van Paris St. Germain, voor 22 Miljoen.
laat me raden, mamadou sakho (is trouwens een cb, geen echte back)

De meningen zullen er wel over verdeeld zijn, maar ik vind het geen hol aan om met real/barca/man utd/inter etc. vanaf het begin te spelen. Die 80 wedstrijden ongeslagen is dan niet eens een bijzondere prestatie met het spelersmateriaal en geld dat je tot je beschikking hebt. Ik haal daar dan echt geen voldoening uit, heeft niks meer met managers-kwaliteiten te maken, maar puur met kwaliteiten van je spelers.

nofi ofcourse, maar die 'succesverhalen' met dat soort clubs kunnen me echt aan mn reet roesten :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: