Reg. datum: 27 april 2004
Reg. datum: 27 april 2004
Ik ben zo iemand die deze week een console heeft gekocht. Een PS3. Heb net de videovergelijking gezien en inderdaad, de 360 versie is iets scherper. Echter, je moet het wel een beetje in perspectief blijven zien. Die verschillen zijn niet stuitend groot ofzo. Uiteindelijk heb ik voor een PS3 gekozen omdat deze op een aantal punten echt grote voordelen heeft tov 360 (bluray, wifi, interface, gratis online, goedkoop grote harde schijf inzetten, je kent ze wel). Dat de graphics voor GTA4 ietsje softer zijn kan ik prima mee leven.quote:JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:48:
[...]
Ze hadden vóór de launch met alle details moeten komen, om ervoor te zorgen dat veel meer mensen kiezen voor een 360 versie. GTAIV is een titel waarvoor mensen een console kopen.
Als vooraf een reclame campagne was gestart waarin duidelijk de dc was uitgelegd en de meerwaarde tov de PS3, dan had ms véél meer GTA's verkocht dan nu.
Bijvoorbeeld: bij GTAIV op de 360 krijg je toegang tot extra missies, muziek en vul zelf maar in....
Daarom vind ik het ook onbegrijpelijk.