Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [NAS] Synology DS-106/x07 ^ D-Link DNS-323 ^ Thecus 2100

Satellite Rulezz
Reg. datum: 27 november 2000

Ik heb mijn 500 GB hardeschijf verkocht en een 1 TB schijf aangeschaft (deze moet nog binnenkomen). Ik wil meteen wat dingen qua opslag anders doen.

Ik heb 3 pc's hier staan waar wij met 5 mensen achter zitten (er maken 5 mensen gebruik van de 3 pc's). Wat doen ze nu allemaal? Ze slaan hun bestanden overal en nergens op en gaan dan onderling bestanden kopieren van de ene naar de andere pc. Gevolg is dat ik sommige bestanden wel 3x tegenkom in het netwerk. Ook is zo lastig te achterhalen welke verbestandsversie de laatste is.

Wat ik eigenlijk wil gaan doen is dat iedereen zijn eigen inlognaam heeft (gekoppeld aan zijn haar windows account, mocht dit kunnen). Zodra de persoon inlogt en bijvoorbeeld via Word documenten wil maken en opslaan en hiervoor Mijn Documenten kiest dat ze automatisch op de Synology worden opgeslagen. Dus bestanden van bijv. c:\document and settings\user a\mijn documenten worden opgeslagen op \\diskstation\users\user a\mijn documenten.

De pc's werken hier allemaal met Windows XP pro
Is dit mogelijk?

Satellite Television Rulezzz! In het bezit van een Dreambox 7000S!!! Waar zit de ANY KEY???

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: