Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Panasonic Plasma 8, 80, 85, 800 en 850 serie

known as inXs
Reg. datum: 23 december 2001

quote:
Help!!!! schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:31:
[...]

Je kunt ws beter de 42px80 met de 42pz80 vergelijken. Het prijsverschil is veel kleiner en uit de tests lijkt te blijken dat de extra functies ivgl met de 85 hun geld niet waard zijn.

Mocht ik opnieuw kiezen dan zou ik voor de pz80 gaan. :)
Ah kijk, dat scheelt inderdaad ook best. de pz80 is dus neem ik aan gewoon de fullhd variant van de px80, interessant, ik heb me heel lang blind gestaard op de 85 variant en al wel een aantal malen gelezen dat die extra opties soms zelfs minder goed beeld leveren?

edit, inderdaad de pz80 gaat het worden denk ik zo. Eindelijk ook een ps3 erbij ;) waar ik al zo lang op wacht. Ik heb de px 80 versie al "laten" aansluiten in een lokale zaak hier (de full hd versie van de 80/85 serie stond er niet), met de blu ray variant van rattatoille en ik moet zeggen dat de px versie er ook heel erg strak, mooi en kleurecht uitzag. Ben dan ook niet veel gewend, maar goed dan nog.

Ik zit al een aantal weken te speuren of ik uberhaubt een plasma moet aanschaffen ipv van LCD, maar uiteraard na alle recenties en stukken "moet" het gewoon een plasma worden, vooral icm PS3, maar het valt me op dat echt werkelwaar bijna iedereen die ik spreek moeilijk te overtuigen is van het feit dat een plasma (een goede dan) vele malen beter is dan een LCD. Dat is toch best jammer dacht ik zo.

inXs wijzigde dit bericht 01-05-2008 22:58 (39%)

superB

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: