quote:
strokealpha schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:12:
Juridisch gezien pleegt Newscacher t.a.v. hun klanten wanprestatie ! De bewoordingen van "het is even niet anders" doet daar niets aan af !! Dat Newscacher openlijk met namen en gegevens strooit was reeds bekend: Dat zagen we al aan de betalingslijsten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in de "kwestie" XS News meer vertrouw dan NC
Dat sommigen hebben besloten danwel besluiten NC blauw blauw te laten ondanks dat er betaald is voor een dienst van NC is een eigen keus: Ik heb in totaal meer dan 85 euro aan NC betaald en dat krijgen ze dus echt niet kado: OF ze leveren de dienst waarvoor betaald is OF ze betalen me het volledige bedrag terug. (vrijwillig of via een juridische procedure)
Hoewel het zaakje een beetje dubieus overkomt, als het morgenochtend weer werkt dan heb je een paar dagen geen toegang tot de dienst gehad. Ik weet niet op je uptimegaranties hebt gehad, maar als dat al zo is dan denk ik dat ze best een paar dagen offline mogen zijn om dat te halen. Ik denk niet dat je juridisch dan heel sterk staat om al je geld terug te eisen.