Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Het Samsung U600/U700 topic

Reg. datum: 29 april 2008

quote:
MrKikker schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:51:
De laatste tijd heb ik steeds meer problemen met 'n U600.
De softtouchknoppen reageren niet meer als ik het scherm volledig uitschuif. wanneer ik het scherm een milimeter naar beneden duw doen ze het echter wel.

op hoop van zegen heb ik toen de firmware geflasht naar de u600ggxx4, en gelijk een volledige reset erachteraan gedaan.
echter geen positief resultaat; softtouchkeys doen het nog steeds niet, maar wel als ik het scherm een tikkeltje naar beneden duw.

is dit nog te verhelpen of zal ik terug moeten naar The Phonehouse voor reparatie?
Dit klinkt toch meer als een hardwareprobleem. Dat er ergens iets niet goed contact maakt in uitgeschoven toestand. De software kan namelijk alleen onderscheid maken tussen in- en uitgeklapt, niet iets ertussenin. Je kan denk ik inderdaad het beste even terug naar The Phonehouse.

ontopic: Zelf sinds januari in bezit van een U700 (Pearl Black). Ben er erg tevreden over. Hij mist inderdaad wat features ten opzichte van de U600. In het begin vond ik dit wat vreemd, gezien de U700 toch het topmodel is, als je Samsung mag geloven.
Eerder merkte hier al iemand op: wie zou anders de U600 nog kopen? Daar zit wel een kern van waarheid in. De ontbrekende features lever je in voor het design (dat ik persoonlijk veel mooier vindt dan de U600) en HSDPA. Dat laatste is toch wel verdomd handig om snel iets te googlen of wiki'en en om eens af en toe een filmpje aan iemand te laten zien. (en natuurlijk voor de RSS feeds van Tweakers :P). Het enige wat ik jammer vind is het hier al veelbesproken Java-probleem. Waarom maken ze het zo moeilijk? Voor mijzelf is het geen noodzakelijke functie, maar het is jammer dat het toestel de mogelijkheid wel heeft, maar dat het zo moeilijk gemaakt wordt.
De FM-radio daarentegen mis ik helemaal niet; ik ben zo iemand die voor muziek en radio luisteren een MP3speler (met FM-tuner) heeft :)

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: