Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Newsservers met binaries [deel 7]

Reg. datum: 16 augustus 2007

quote:
markmart33 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:30:
[...]

Hier kan ik mij helemaal in vinden, dit soort berichten verwacht ik op een status pagina te kunnen lezen en niet hier, zegt wel weer iets over newscacher.
En als de reden de echte reden is dan vind ik dit eerlijk gezegd wel triest, hoe kan het dat ik al die jaren, en dat zijn er al wat die ik gebruik maak van usenet, dit soort problemen nooit eerder ben tegengekomen?
Misschien een beetje onderschat wat er allemaal bij komt kijken om een beetje Usenet provider te kunnen spelen?
Ik had goede verwachtingen van Newscacher zeker in me proefperiode maar of het lot er mee speelt, ik heb betaald en het is helemaal niks meer.
Ik hoop dat het allemaal nog goed komt, en nog belangrijker goed blijft.
Zoals ik al zei. alle gegevens stonden opgeslagen op een server en door een fout van de provider bleek het backupsysteem niet aangesloten te zitten. Als dit bekend was geweest waren hier wel backups van gemaakt voor de zekerheid. Op het moment dat de provider dit ontdekte is er tijdens het aansluiten van de backupserver iets mis gegaan waardoor de hardeschijf gecrashed is waar de gegevens opstonden. Hierdoor zijn de betalingen en dergelijke van de laatste 2 weken dus allemaal kwijt geraakt.

Toegegeven dat het ook de fout van newscacher is, maar hier is nu niks meer aan te veranderen. De gegevens zijn gewoon weg en het is erg veel werk om voor alle klanten dit weer terug te vinden.

Waarom er nu op dit moment niet gedownload kan worden kan ik geen uitspraken over doen aangezien ik hier ook niets over weet.

Ik meld ook maar wat mij verteld is en sta los van newscacher als dienst zelf. Ik kan jullie dus ook niet verder helpen helaas ;(

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: