Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: PC gaming uiteindelijk toch dood?

Niet die Jism

quote:
JuliettPapa schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:48:
Wat ik mij nu af vraag... wie zou er nu echt gamen op de PC, als er niet de mogelijkheid was om games te downloaden / illigaal te spelen. (Steam e.d. moet je zien als legaal he, ik bedoel echt de crack games ;) ).

Dan kun je namelijk zien, hoe groot nu eigenlijk echt de PC markt is. Want ik lees veel, game downloaden, is ie slecht -> niet kopen, is de game goed, dan of gelijk kopen of kopen tot het in de budget ligt.
Volgens mij zou een gamedeveloper zowiezo meer tegen het kopieren in eerste instantie moeten doen. Steam is een mooi product, en bijv met Counterstrike source kan je echt niet met je gekraakte steam op een public server spelen hoor. Waarom zit deze techniek (want immers heeft steam het wel degelijk bewezen) niet in bijna elke game waarbij het onmogelijk is de Multiplayer functie te gebruiken?

Tuulk. Je kan dan een Lan-game over hamachi doen of lekker tegen bots, maar voor de real challenge en onder competities spelen kan je wel schudden met je gekraakte game. Ik vindt dat gamedevelopers zich daarop moeten richten, want alleen verhuizen naar de console is echt niet de redding van betere verkopen ineens. Kan me goed herinneren dat er ook gekraakte versies op verschillende consoles uitkwamen en gewoonweg te downloaden zijn.

Overigens als een developer klaagt over Crysis en z'n verkopen, 50% kan dat spel niet eens draaien technisch gezien, dus wat is het nut ervan om zowiezo dat spel op je plank te hebben bijv ? :+

Ik download ook wel eens een spel, maar zelfs gratis games zoals Wolfenstein Enemy territory blijven toch wel de games hier nog steeds die ik met plezier speel :D

Kortom. Steam heeft wel degelijk bewezen dat gekraakte games op hun netwerk gewoonweg een no-go zijn. Laat daar ook een andere developer de draad ermee oppakken, en zo op deze manier verdergaan. Het is gewoon niet anders.

Tijdelijke mail *Fap* | Jism: Het relaxte jazz met een vleugje chille shit is lekker.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: