Reg. datum: 27 september 2006
Reg. datum: 27 september 2006
Het gaat bij PC gamen niet eens altijd om dekosten. Meer heel veelmensen weten er gewoon niet zoveel van. En bij pc's en zeker bij hardware is het gewoon een beetje door de bomen het bos niet meer kunnen zien. Zoveel versxchillende chipsets etc heb je. Ik zou je zo 123 het verschil ook niet tussen alles kunnen uitleggen.quote:ph4ge schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:45:
mja, de kosten voor die videokaarten wordt ook altijd hopeloos overdreven. ja, je kan het heel duur maken als je het wil, echter als je het wat slimmer doet is het helemaal niet zo'n groot probleem. mijn 8800GTS, bijna anderhalfjaar oud en destijds ruim 300 (vergelijkbaar met console) euro, draait ook alle huidige games (incl Crysis) goed. natuurlijk is het een dure grap, natuurlijk is een PC duurder dan een console, maar het wordt wel vaak enorm overdreven.
Het voordeel van de console tegenover PC(waar dit topic nu helaas op uitdraait tijd voor een andere richting?) is geen gedoe met hardware!(IMO 1 van de redenen waarom ik ben overgestapt en de paar andere mensen die ik ken). Zoals ergens hierboven dat voorbeeld met CoD4, mensen hebben vaak niet echt weet van hun systeem. En ja tuurlijk staat het overal op internet maar dat maakt het voor veel mensen nog steeds niet makkelijk.
En ik vond die opmerking hierboven over battlefield heroes ook wel terecht. PC gaming veranderd idd, ik denk dat het veel meer online gaat worden nog meer want dat is het allergrootste pluspunt van de PC. En ze gaan nieuwe bussiness modellen toepassen ik ben benieuwd waar we over 5 en 10 jaar zijn :-)
Xdoos Gamertag: Postius