Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: PC gaming uiteindelijk toch dood?

Authenticating...
Reg. datum: 24 september 2001

quote:
bvk schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:23:
<knip>
Reken op minimaal 800 á 1000 EUR was toch het verkeerde antwoord, dus vandaag wordt er een Xbox360 gehaald... Want daar kan je ook FFOW, CoD4 etc op spelen, maar voor heel wat minder geld!

Ik heb uiteraard gewaarschuwd voor de in mijn ogen mindere gameplay en graphics, maar dat mocht niet baten. Dus misschien is PC gaming inderdaad aan het doodgaan, niet vanwege de mogelijkheden en dergelijke, maar vanwege de prijs die nodig is om behoorlijk te kunnen gamen.

Ikzelf blijf lekker bij de PC, ik verdien goed ;)
Ach, dat valt best mee volgens mij. Een normale kantoorachtige pc heeft iedereen wel, voor documenten, internet, e-mail en dergelijke. Die kosten ook zo'n 400 euro, en die kun je volgens mij dus van de kosten van je game-pc aftrekken. Dan kost een game-pc nog maar 400-600 euro. Als je dat niet kunt betalen, is zowel console-gaming als pc-gaming toch te duur voor je.

Als pc-gaming al aan het dood gaan is, ligt dat m.i. puur aan de gebrekkige creativiteit en innovatie van de game-ontwikkelaars. Of denken ze echt dat spellen als Need for Speed 28 en FIFA 2034 iedere versie weer die 60 euro waard zijn? Blizzard (bijvoorbeeld) laat in ieder geval zien dat je, als je het goed doet, bakken met geld kunt verdienen op de pc.

Falcon, this is Blue Raven, the goose has nested. Repeat, the goose has nested.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: