Tja, het heet een blog maar komt door de presentatie over als een crew stuk. Ik moet zeggen dat ik de blogs / artikelen van Jan Meyroos eigenlijk ook beneden de maat vind, zeker gezien het volgens mij een ingehuurde blogger is. Bovendien mag je natuurlijk op een blog ook op de inhoud reageren, met tegenargumenten, tegen funnies etc. Mijn persoonlijke gevoel bij de blogs van Jan word prima verwoord door .oisyn: "Hoog van de toren blazen, "populaire" opmerkingen en vooral weinig inhoud."quote:wolkje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:50:
Alle reagerende gebruikers lijken de betekenis van het woord 'blog' niet te vatten. En vragen zich af wat dit op T.net doet, vandaar de vele -1's.
Ik heb de reacties nog niet allemaal gelezen btw.
Imho kan er onder blogs minder streng gemod worden, zeker omdat blogs vaak niet al te serieus opgevat hoeven te worden, het stukken zijn die vaak enkel en alleen op meningen zijn gebaseerd (en je dus reacties van mensen met andere meningen kunt verwachten).
Maar goed, eerst zal ik de reacties verder doornemen voor ik mij meer inhoudelijk met de modding bemoei van deze reacties.
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 29-02-2008 19:23 (29%)
Geen schaap.