Reg. datum: 18 januari 2007
Reg. datum: 18 januari 2007
ojee, daar gaan we weer... zojuist mn 6214w voor de zoveelste keer uit een harde plotselinge reboot teruggekregen, op een manier dat ie een zelfs een paar instellingen weer kwijt is. Zo kreeg ik laatst spontaan mn Windows inlogtune weer terug en onthoud 'ie ineens ook de beeldschermhelderheid niet meer.
Ik ben bezig een ander, oud baggersysteem in elkaar te flansen waar ik tijdelijk mn school dingetjes op kan doen. Wat zijn de records qua wachttijden bij Zepto tot nu toe? 2,5 maand? Het heeft me tot nu toe altijd tegengehouden em weg te brengen voor RMA mbt tot het temperatuurprobleem, ivm school en comfort kan en wil ik em eigenlijk niet kwijt, maar nu zal ik er maar eens aan moeten geloven. Ik erger me bij tijd en wijlen dood aan dit geweldige, 1300 euro kostende hoopje ellende.
En, bij wie is dit temperatuurprobleem ook daadwerkelijk opgelost, nadat ie 'naar China' (ze worden toch in Denemarken geassembleerd, dan zouden ze daar toch ook vervangende onderdelen moeten hebben - gezien het feit dat niet iedereen met een 6214w er last van schijnt te hebben) gestuurd was?
edit:
Dit zal een RMA wachttijd ook niet echt ten goede komen...
En, bij wie is dit temperatuurprobleem ook daadwerkelijk opgelost, nadat ie 'naar China' (ze worden toch in Denemarken geassembleerd, dan zouden ze daar toch ook vervangende onderdelen moeten hebben - gezien het feit dat niet iedereen met een 6214w er last van schijnt te hebben) gestuurd was?
edit:
quote:Vanaf 7 februari 2008 is N4ALL BV gestaakt met de verkoop van ZEPTO notebooks in de BENELUX
De reden hiervoor is het niet nakomen van service afspraken waardoor klanten van N4ALL BV helaas gedupeerd zijn geraakt.
thijsj87 wijzigde dit bericht 07-02-2008 13:42 (12%)
Reden: zepto.nl quote