Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 30

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
JohanneSneek schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:42:
[...]

Ik moet toch nog steeds even zeggen dat Eltax echt wel een Uber B merk is. Het zal wel een beetje mooi klinken maar toch als jij er bij blijft dat eltax het mooiste is weet jij niet waar je naar moet luisteren als je muziek luistert.

Nog een voorbeeld is je THX sticker op de muur. THX is echt iets waar newbi's in geloven in mjn ogen.
Wtf is jouw probleem? Tuurlijk is Eltax een b-merk, maar wat hij volgens mij de hele tijd probeert te zeggen is dat de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend is. Verder heb ik hem ook nooit horen beweren dat Eltax het beste is.
En waarom zou hij een newbie zijn en ''geloven'' in THX? misschien is hij wel gewoon een filmliefhebber die het mooi vond staan om een THX logo op zijn muur te hebben. Maar goed als je niets toe te voegen hebt kun je maar beter gewoon je mond houden.
quote:
voodooless schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:09:
Eh... niet weer he! De waarschuwing geldt nog steeds, dus pas op!
Yup, van mij geen woord meer erover. Ik vond het alleen jammer dat een Newbie met 3 posts zich zo respectloos uitlaat en weer olie op het vuur gooit. Daar ging het me meer om :) Je bent als 'nieuweling' toch te gast op een forum.

qinq wijzigde dit bericht 31-01-2008 14:39 (17%)

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: