quote:
allstarted1 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:23:
[...]
Ben het daar compleet met je over eens. Dat er steeds nieuwe mensen met een ander niveau komen binnenwandelen is alleen maar plausibel. De meer gevorderde fotografen ( waar ik mij zeker NIET onder schaar

) kunnen er toch vaak misschien toch wel eens ideeën uit halen.
Dat ook, maar je post hier, volgens mij dan, ook om beter te worden. Je kan van iemand die net begint niet verwachten dat hij wereldplaten neerzet zoals Gerard dat doet. Maar dat beter worden lukt je imho alleen als je je állerbest laat zien. Dus niet een plaat neerknallen van:"owja, hier was ik gisteravond, leuk joh, ze zijn nog niet bewerkt, dat komt nog wel". Daar hebben wij niets aan, het is niet leuk om commentaar op te geven en áls er wél commentaar op komt, heb je er zelf vaak geen kloot aan omdat je in je nabewerking die punten misschien wel allang had weggewerkt.
quote:
Er wordt hier zeker een niveau van je verwacht, met afwisseling en een mooie PP maar het forum kan ook wel als een proeftuintje worden bekeken, mits je het goed uitvoert. Met de kritiek kom je alleen maar verder

Maar geef dan ook in dat proeftuintje aan wát je hebt gedaan, waar je zelf over twijfelt en eventueel zelfs een voor/na van je PP. Of een tussenstap. Ik wil niet zeggen dat elke post zo gebalanceerd/ beladen moet zijn, maar dat is een gevalletje: wie de schoen past, trekke hem aan

Wat dat betreft is dit topic imho net zo goed gebonden aan de 'regels' die voor een show- of testcase in FGS gelden. Maar nogmaals: hey, that's me