Reg. datum: 17 oktober 2006
Reg. datum: 17 oktober 2006
Bedankt voor het meedenken. Ik heb fritzbox fon zonder wlan.quote:Quan schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:03:
[...]
Welke box heb je? Bij mij wordt het nummer van de KPN lijn gewoon goed doorgegeven via de fritzbox. Je kan proberen een ander land te selecteren onder "Settings -> Telephony -> Regional Options". Ik heb hem op dit moment op Germany staan, dit loste voor mij ook het probleem met de vertraging in het overgaan van de kiestoon op. Let er wel op dat nadat je deze instelling hebt gewijzigd door een of andere bug je fritzbox automatisch via de vaste lijn uitbelt. Op mijn 7140, althans. Dit kun je oplossen door onder "Internet Telephony" je account te bewerken en dan op apply te klikken. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar niet geschoten is altijd mis
Ik heb Germany geprobeerd maar het bied bij mij geen oplossing. Ik heb ook NL, Frankrijk en overige landen geprobeerd maar die werken ook niet.
Ik heb gelezen dat het bij bepaalde mensen wel werkt maar ik snap niet dat het mij niet lukt.