Ik ken het probleem, mijn zus had precies hetzelfde. 100Mbit ging zo snel dat de computer helemaal vastliep met het decoderen en samenvoegen van de partjes.quote:Blueone schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:41:
Volgens mij heb ik nu last van een luxe probleem, ik ben vandaag aangesloten op een 100/100 glasvezelnetwerk en ik probeer iets te downloaden via newsleecher met xsnews alleen als ik na het starten naar een paar seconde rond de 5MB/s zit begint newsleecher te zeuren, hij geeft iedere keer aan dat hij moet pauzeren om de achterstand in te halen. Dit terwijl ik toch een amd 3800 x2 en 3 harde schijen in raid 0 heb zitten??
Misschien kan je de foutencontrole door Newsleecher uitzetten, dit staat standaard aangevinkt nl.
ook kan je evt met de tijdelijke map spelen. Nu zal het op %APPDATA% worden opgeslagen (C: dus) en dan later worden samengevoegd en naar je download map worden gekopieerd. Als je dit op 2 verschillende schijven kan houden (of 2 verschillende raid-0 sets) ben je een stuk sneller uit dan binnen 1 raid-0 set.
Kurios wijzigde dit bericht 15-01-2008 11:19 (15%)