Reg. datum: 19 november 2007
Reg. datum: 19 november 2007
Ginger magician heeft er niks mee te maken gehad, mocht ie willen haha. Hij mag al blij zijn dat ie weer eve kan spelen (ander account) nadat ie is geband na het incident in dal.quote:Maverick-X schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:15:
[...]
Ik ben niet 100% van de geschiedenis, maar volgens mij heeft DigitalCommunist hem ooit gewonnen bij een event, toen deze een probleem had met een corpgenoot had hij zijn toenmalige CEO dat schip gegeven als hij die andere corpgenoot zou kicken. CEO pakte het aan en kickte vervolgens niet die persoon.
Uiteindelijk heeft die CEO (ik wil zeggen dat dit Gingermagician was maar nogmaals ben niet 100% met het verhaal) het verkocht aan entity voor verschrikkelijk veel miljarden isk.
Maar aangezien die andere 2 schepen (de raven en de tempest) voor 100b het stuk verkocht worden en er daar 4 van elk van zijn zal die Fed Navy thron waar er maar 1 van is een stuk meer waard zijn + Entity is een collector en aangezien dit de enige in z'n soort is zal hij het niet snel verkopen, geld heeft hij zat