Heel goed mediabeastquote:mediabeast schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:36:
[...]
Klopt.
En de marketing gaat ook aangepakt worden. Laatst mocht ik nog een presentatie bijwonen over de nieuwe strategie. Meer daarover ga ik niet posten, want ik post alleen wat de gewone klant zou kunnen weten/wat ik hier in het XMS-huis mag communiceren.
Anyway.. de stb was inderdaad de amino 130. Die heeft ook een HDMI aansluiting dus je kunt de meeste hd tv's gewoon aansluiten.
Wat betreft het betalings/lease/huur/koop/etc-model.. daar staat nog niets over vast. Zodra IPTV als product goed uit de pilot (v2) komt zullen dit soort processen verder uitgewerkt zijn.
Over het HD-voetbal heb ik zo mijn twijfels.. De laatste keer dat men dergelijke beloftes maakte (dat hing "toevallig" samen met die enorme golf van nieuwe HDready tv's in de winkel) had men zelfs moeite om het beeld boven standaard 4:3 uit te krijgen. Wat betreft HD uitzendingen en HD content heb ik persoonlijk de instelling: eerst zien, dan geloven.
<- werkt niet bij Alice - XMS-info -=- Internlnet-citynet/GlasvezelAmsterdam-Info -=- Disclaimer