Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [Feedback] CSL FAQ / Beleid

Knuffelkubus O+

quote:
BoyzNDaHood schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:49:
Door de nieuwe beleid verminder je misschien wel de ergenis van bepaalde forumbezoekers die irriteren aan allerlei topics (noobtopics met boodschappenlijsten, maar ook goed onderbouwde blijkt). Maar wat voor de mensen die het wel leuk vonden om anderen te helpen of zelf af en toe een vraag te stellen (waar wél moeite in gestoken is)?

De 1e groep forumbezoekers (de zogenaamde 'echte tweaker') kunnen het toch simpelweg negeren? Je verliest er niks mee, dus ik zie het probleem niet? De 2e groep heeft volgens mij geen echte 'goede' oplossing voor hun probleem? Ja, naar computeridee.nl gaan, maar willen ze dat? Daar vind je toch een heel andere doelgroep en reacties.

En voor de MOD's, ik begrijp dat al die topics sluiten veel moeite kost. Maar heb je daar zelf niet (vrijwillig?) voor gekozen? En de 'niveau' wordt omlaag gehaald door de vele 'boodschappenlijstjes' wordt gezegt. Maar die waren hiervoor ook verboden, en worden (net als nu) gewoon simpelweg gesloten. Dus ik snap niet waarom het de niveau omlaag haalt? Het gebeurde eerst, het gebeurt nu nog steeds. Enige wat nu 'extra' is, is dat de topics (mét moeite gemaakt, en zeker geen lage niveau) ook worden gesloten.
Door dit soort topics toe te laten verlies je er zeker wel wat mee, de helpdeksusers zullen hier wee rlangskomen, waardoor er veel mensen op het forum rondhangen die een beetje hun vraagjes lopen te spammen zonder zelf een beetje positieve input te hebben. En daarmee haal je de kwaliteit van het hele forum uiteindelijk mee naar beneden.

En als mensen behulpzaam willen zijn kan dat prima in de vele andere topics of op andere fora waar ze dit soort dignen wel toestaan.

Atomen bestaan uit ruimteschepen

zooi kopen?

Meest coole kerstboom ooit

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: