Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Telfort Internet - 20 Mbit voor ¤19,95

Reg. datum: 05 mei 2000

quote:
areyouben schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:10:
[...]

Dit stappenplan heb ik precies gevolgd. Zit sinds 26e bij stap 4, heb het modem al in huis en vandaag IPB dus opgezegd.
Het leek allemaal goed te gaan, man had allemaal formulieren ingevuld dat het een telco-telco was etc, maar nu kan ik mn webmail niet meer in en heb ik geen telefonie meer. Heb weer gebeld met de opzegservice, die aangaven dat dit inderdaad door mn opzegging komt. :?
Ze zetten me naar analoog met ADSL signaal, en houden het dus niet dedicated, maar wanneer ik weer kon bellen met KPN deze maand, en OF ik nog wel eens kon gaan bellen, dat wist het meisje niet te vertellen, dus dat probleem ligt bij de technische dienst. Naja het goede nieuws is dat het wel opgezegd is, dat weten we nu wel zeker...
Waarom zou KPN (IPB) iets voor je veranderen? Heb je bij Telfort aangegeven dat je je nummer wilt meenemen naar Telfort? Of wil je weer een vaste KPN aansluiting ouderwets, want dat ga je krijgen nu blijkbaar.

Als je gewoon van IPB naar Telfort wil (Internet + Bellen) moet KPN (IPB) gewoon niets doen. Gewoon wachten tot je ADSL en telefoonnummer zijn omgezet en dan administratief je afsluiten en zorgen dat je dan geen klant meer bent, meer niet en minder niet.

bjck wijzigde dit bericht 31-10-2007 21:15 (10%)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: