Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Post hier foto's en specs van je home cinema! (deel 28)

Reg. datum: 09 juli 2003

quote:
quote:
B-BOB schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:54:
Het is een tijdje geleden, maar op verzoek van 2 personen, dan toch even nieuwe foto's getrokken van mijn setup:

Dit is de foto die al reeds gepasseerd is en die ergens getrokken was op een zonnige dag:
[afbeelding]

De foto's die ik daarnet getrokken heb toen ik terug dacht aan de belofte die ik hier gemaakt heb een maandje terug:
[afbeelding]
Een volledig overzicht van de woonkamer. Net de belichting is nog niet volledig af. De lampen staan op budget.
[afbeelding]
De andere kant van de kamer, een stereoketen (Sony DHC-EX770MD) gewoon om wat radio of cd te spelen wanneer er bezoek is, of tijdens het koken ofzo... De Alien is een cd-rek is dient als breking van het strak geheel in de woonkamer. Heeft ook een emotionele waarde voor mij, anders had die hier nooit gestaan denk ik.
[afbeelding]
En terug aan de overkant van de kamer...
[afbeelding]
De voorkant, je ziet enkel het scherm en de speakers.
[afbeelding]
Al de toestellen zit in de kast:
Pioneer BDP-LX70 (Blu-ray speler)
Pioneer DVR-645HX (DVR:HDD recorder)
subwoofer
en sinds kort staat hier een van m'n playstations (ik heb er ook nog 1 in de auto en 1 op de speelkamer)
Al de infraroodsignalen gaan via de plasma via SR naar de andere toestellen, een typisch pioneer systeem, je hebt enkel een koptelefoondraadje nodig.

[afbeelding]
En nog een overzicht met de tv aan, spelende van de blu-ray. Ook om even aan te tonen dat pioneer plasma's totaal niet onderhevig zijn aan kijkhoeken.
Kerel ..... wat heb jij een goede smaak zeg _/-\o_ erg strak ! Sorry kan er nix aan doen.. vind het erg mooi........ moet ik gewoon even kwijt :)

RoaDHouse wijzigde dit bericht 30-10-2007 00:36 (9%)

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: