Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Het grote Digitenne topic deel 4

quote:
giant2000 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:46:
[...]

... en de rest heb ik van de quote afgehaald...
Je komt op mij over als een ontevreden verwend jongetje die zijn zin niet krijgt en blijkbaar alle tijd van de wereld heeft. Voor een gemiddelde tv kijker lijkt me die 24 zenders, inclusief alle commerciele Nederlandse zenders een perfect aanbod en dat voor de prijs van nog geen 7 euro.
Wát wil je allemaal nog meer bij dan? Alsjeblieft, verkoop de Digitenne zooi als je niet tevreden bent en neem lekker DVB-C, DVB-S of ga naar al die duizenden en duizenden onzinnige tv kanalen op internet kijken, kan je lekker dag en nacht op de bank hangen tot je vierkante ogen hebt gekregen. Val ons in elk geval niet meer lastig met je 'dodo' scheldpartijen. :(
Zeker slecht geslapen ?! KPN Digitenne is opgezet voor mensen die GEEN verstand hebben van de hele technische achtergrond. Het gaat me niet om de hoeveelheid kanalen, ook niet om het soort decoder dat erbij geleverd wordt. Mij gaat het puur om de afhandeling van de klanten. Het lijkt mij er eerder op dat jij je eerder druk maakt over de prijs als ik. Bovendien heb ik het volste recht mijn ervaringen te delen over DIGITENNE en niet alleen maar het k**t-kriebelen van KPN, zoals jij blijkbaar graag doet. Zowel de positieve als negatieve ervaringen zul je dan voor je kiezen krijgen. Voortaan het hele stukkie lezen ipv een gedeelte, dan had je geweten dat het mij NIET ging om de kwaliteit, prijs-hoeveelheid_zenders-kwaliteit, daar heb IK niks op aan te merken, maar over de SERVICE verlening/ondersteuning van de desbetreffende aanbieder van het hele pakket.
Neem nog een kop koffie en wordt eerst een goed wakker voor je aan je spelletje gebruikertje-pesten begint.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: