Je haalt een aantal zaken doorelkaar. GPRS werkt niet via ActiveSync. Installeren moet vaak wel via activesync. Als je wifi hebt kan het ook "over the air" zie hierquote:Krusher schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:01:
[...]
Bedankt, maar die GPRS Traffic monitor is wederom een activesync programma..
Wat betreft je andere link: Ik heb geen computer momenteel, dus ook geen Mac, even ter verduidelijking.
Daarbij. Als je een M500 hebt heb je al een GPRS monitor.Zie scherm hieronder rechtsonderin. Dat is SPB GPRS monitor.Heb je geen m500 zoek dan een hier

offtopic:
Ik ben momenteel over de Toshiba Portege G900 aan het inlezen.. Belangrijkste is toch wel dat lekkere 800x480 scherm, iets wat ik vreselijk mis op m'n Magician... schermruimte. En er is qua Htc geen alternatief, op 2 belachelijk dure types na, die ook nog een maatje te groot zijn voor een handheld device
Oh en het ontbreken van usb host is erg jammer van Htc.
Ik ben momenteel over de Toshiba Portege G900 aan het inlezen.. Belangrijkste is toch wel dat lekkere 800x480 scherm, iets wat ik vreselijk mis op m'n Magician... schermruimte. En er is qua Htc geen alternatief, op 2 belachelijk dure types na, die ook nog een maatje te groot zijn voor een handheld device
[/quote]
Ik kan je vertellen dat het lezen van VGA op een 3'5 inch scherm al moeilijk is, laatstaan op een 2.8 inch scherm van de Magician. Niettemin ook de E-TEN X800 heeft ook een VGA scherm op 2.8 inch.
Op mijn x50v gebruik ik de VGA-mode zelden!
Check hier voor de laatste PocketPC freeware.