Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [Ervaringen] Asus A6/Z92 serie - Deel 9

Reg. datum: 07 maart 2005

quote:
GENETX schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:59:
Tsja Wilfer, je had ze ook op hun eigen site kunnen wijzen dat de A6T een 7600 heeft.. Iig wil ik wel eens weten wat het probleem was. Meende dat je in het verleden zie dat je zwart scherm @ startup had en dat het om een brak mobo zou gaan en dat die dus de hele tijd terug kwam. Nou, die hebben de meeste A6T bezitters met Vista en is laatst zo ongeveer gefixed, ik heb hem hier iig niet/nauwelijks meer gezien en gaat wss gewoon om een BIOS fout oid.....
Wat betreft dat gedoe met die 7600. Ze hadden een verkeerde laptop teruggestuurd. Het was er een met een a6tc moederbord. Die medewerker probeerde gewoon zijn gelijk te halen. Er was geen zinnig woord met die man te wisselen.

Wat betreft de problemen;
Inderdaad het was een zwart scherm @ startup. Dit gebeurde onder windows XP. Er is 4 maal een moederbord vervangen. Het probleem ontstond telkens geleidelijk. In het eerste stadium hielp het wanneer je de netvoeding en de accu verwijderde. (hard reset) daarna werkte dat ook niet meer. Ik vermoed dat er ook iets anders dan het moerderbord kapot was. Iets wat geleidelijk het moederbord sloopt.

Dus bij mij was het geen bios fout. Asus kon het probleem ook niet oplossen van daar die SWAP (omruil) In plaats van de beloofde 7600 werdt het een a6tc met 7300 go. Dit had ik volgens hun maar te accepteren. Dit heb ik uiteraard niet gedaan.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: