Reg. datum: 31 december 2005
Reg. datum: 31 december 2005
Nog een probleempje met mijn Fritz! 7140:
Internettelefonie doet het verder wel, alleen het geverifieerde nummer verschijnt niet bij anderen in het scherm...
Via Voipbuster heb ik mijn KPN-vaste-lijn geverifieerd zodat (als ik uitbel via internet) dit kpn-nummer te zien zou moeten zijn. Bij een Hetnet-account gaat dit prima (hier gebruik je account information), bij een 12move account (zie hierboven) is deze account info "not required". Hier gaat het mis voor wat betreft de internet-telefonie instellingen. Als ik de gegevens wil opslaan krijg ik de melding dat de betreffende telefoniegegevens alleen ingesteld worden, als account information onder "internet" ingevuld is... Is dit logisch? Ik heb wel eea aan account info geprobeerd, maar dit pikt Fritz niet: PPP negotiation failed: timeoutquote:Badjas_Johnny schreef op zondag 10 juni 2007 @ 01:01:
Voor 12move moet je onder Internet --> Account information--> voor "No account information required (in accordance with RFC 1483 / RFC 2684)" kiezen.
hieronder voor "Bridged (Routed Bridge Encapsulation)"
Internettelefonie doet het verder wel, alleen het geverifieerde nummer verschijnt niet bij anderen in het scherm...
Chris27 wijzigde dit bericht 03-08-2007 22:47 (4%)