Reg. datum: 22 januari 2004
Reg. datum: 22 januari 2004
Ik heb nu het geheel reservoire extern met de pilaren naar beneden (exact zoals pilatus), de inschroefstop bij de twee in en outlets bracht wat verwarring. Doordat ik in de veronderstelling was dat een uitdraaien van de stop, die met de inbus, het dus als trechterhole moest zijn ..Maar de inlet heeft nu zo een krachtige stroom zodat het water lucht blijft maken..quote:_TP_ schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:44:
[...]
Wat is er nou weer mis met een Coolplex reservoir? (behalve dat deze vaak lekt bij de dop)
Gewoon goed plaatsen en je hebt nergens last van..
Ik heb nu wel extreem veel schuim in de setup, Heb een beetje de indruk nu dat met het inschakelen van de pomp iets niet goed is gegaan.( was nl. de eerste keer) De Laing ddc ultra wou na het aanzetten geen vloeistof pakken en ben wat met het reservoire aan de bakkes gaan blazen waarna de loop vol begon te lopen. Toen ik zag dat het vloeistof gepakt werd ben ik gaan vullen, maar klaarblijkelijk heb ik niet snel genoeg bijgevuld waardoor er nu een schuim staat. Zou het InnovatekProtekt wat het altijd prima deedt nu met de laing extreem kunnen gaan schuimen? Ik ben nu nl. geneigd weer gewoon gedistilleerd water te halen inclusief een bepaalde toevoeging..quote:PilatuS schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:08:
Het ontluchten kan ff duren maar het moet gewoon kunnen. Ik heb zelf een Coolplex 25 res er bij mij zit er geen enkel luchtbubbeltje meer in.
Wat ik wel heb gedaan om de boel luchtvrij te krijgen is zodra er flink wat lucht in het res zat ff de pomp uit doen zodat de lucht op kon stijgen en weg ging.
Even een fotootje van wat transparante slangen niet horen te zijn..