Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Ervaring met huis kopen deel 2

Vandaag bij de Hypotheekshop geweest en meneer wist mij te vermelden dat het bij geen enkele hypotheek verstrekker mogelijk is om een hypotheek af te sluiten op basis van de inkomens van mij EN mijm vriendin omdat zij een verblijfsvergunning voor bepaalde tijd heeft...

Op Mixed-couples.nl en Buitenlandse partner.nl staan een aantal forumtopics waarin vermeld staat dat o.a. de Rabobank en Generali wel een hypotheek verstrekken. Maar meteen een afspraak gemaakt bij de Rabobank...

Iemand ervaringen met de hypotheken van de Rabobank of Generali...?

Nog een mss domme vraag, maar als het "kopen onder voorbehoud van financiering" is, houdt dit dan in dat de geld verstrekker je het te financieren bedrag leent, of dat je zelf ook akkoord moet gaan met de maandelijkse lasten.
Ik vraag deze vraag omdat we dus een huis op het oog hebben, maar omdat we dus qua hypotheekverstrekker minder keus hebben, we mss met een hypotheekverstrekker te maken krijgen waardbij de rente hoger is en dus ook de maandelijkse lasten. Ik weet niet of ik het goed uitleg, of dat het uberhaupt relevante/correcte vragen zijn... bare with me... it has been a long day en ik moet nog het eea "leren" van hypotheken :)

thewongandonly wijzigde dit bericht 26-06-2007 20:48 (37%)

www.myRoomii.nl

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: