Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2

Reg. datum: 06 augustus 2004

quote:
Mr. D schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:08:
[...]

Ik heb hetzelfde maar minders als probleem: ik heb de brightness etc hoger moeten zetten, en als ik nu met alt-tab uit het spel ga, is heel windows te bright.. Echter, wanneer ik het spel afsluit en aldus weer in windows kom, past windows alles weer aan naar normaal. geen idee hoe en waarom dit zo werkt, maar ik kan er mee leven. Hoop dat je snel een oplossing vindt.
volgens mij past het bij ook automatisch aan, alleen het probleem is dat ik dan geen 1x een CTD of ongeldige bewerking mag krijgen. en dat is nogal moeilijk omdat ik in bree wel vaak een ongeldige bewerking heb als ik een gebouw binnen ga. verder onder het travelen met paard krijg ik vaak een CTD of ongeldige bewerking, en dan onthoud hij de brightness instellingen. (ook vervelend is dat je dan ook vaak halverwege strandt, en je bent het paard kwijt dus zal ik verder moeten lopen)

als ik dat het spel weer opstart heeft hij dus de brightness in windows vastgezet.

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: