Reg. datum: 13 juni 2003
Reg. datum: 13 juni 2003
Dus zolang ik geen revision gebruik wordt m'n auto niet beter dan die nu is? Dan kun je dus beter héééél lang wachtenquote:Joss schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:38:
[...]
Ik weet niet 100% zeker waar het is, maar als je naar Office of Info Center gaat, zie je ergens een kopje met Create/Join team. Daar kun je zien welke teams nog geen teamgenoot hebben, en kan je hen een aanbod doen.
[...]
Zou het niet beter zijn geweest om je eerst even in te lezen dan? Nu heb je wellicht al geld over de balk gegooit. Op het moment dat jij aero test doet, worden drie onderdelen verbetert, wat zowel effect heeft op je reserve onderdelen, als op je prototype en wat al op je wagen zit. Het maakt dus niet veel uit.
Waarom je zou wachten met je revisions? Lijkt me duidelijk, hoe meer je (de respectievelijke test) test en rijdt, hoe beter je motor/gearbox/banden worden. Je zult dus goed om moeten springen met je 2/3 revisions, en niet alle drie na de eerste 4 races al gebruikt hebben bijvoorbeeld![]()
Resultaten blijven niet behouden, ze worden bij elkaar opgeteld, tot je een revision doorvoert.
Oh ok, gedaanquote:Marzman schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:44:
[...]
Je kan mij (Black Sheep Racing) een offer doen