Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: XS4ALL Only

Reg. datum: 05 mei 2000

quote:
Steephh schreef op zondag 07 januari 2007 @ 03:35:
Hmm. Nu heb ik ingeschreven voor ADSL Only (en bevestigd) en nu zie ik bij Bbned in een keer dat er ADSL2!!!! hier beschikbaar is.. :o (lekker afgelegen, van de buitenwereld afgesloten :P :P). Volgens de postcode check zit ik zo een 3193 meter van de centrale vandaan.. Dat betekend dus een downloadsnelheid van 6~8 Mb/s.. Dat is nog veel meer dan ik nu heb, en de upload blijft ongeveer hetzelfde.. De meeste abbo's zijn nog goedkoper ook, dus kan ik dan niet veel beter daarnaar toe overstappen? :7

Overigens, de Orange site zegt dat Orange Family hier binnenkort ook beschikbaar moet zijn, maar hun verbindingen lopen via het KPN netwerk.. Maar op andere sites en die van KPN zie ik niets van ADSL2.. :? Iemand die weet hoe het precies zit?

De bestelling kan ik niet meer annuleren, maar volgens alle voorwaarden moet ik het wel gewoon meteen kunnen opzeggen (een maand van te voren dus), dus als ik dat meteen doe heb ik maar één maand XS4ALL only.. :*)

Overigens, ik zie dit:

[...]

Dus.. Bbned is helemaal niet hier beschikbaar? Maar ze gebruiken lijnen van KPN? Dan wordt het waarschijnlijk dat Wanadoo abbonement, als dat echt waar is.. (maar volgens mij klopt dat dan ook niet.. is er niet zo een lijst waarop je kan zien hoever men met centrales ombouwen is?)
Wanadoo (Orange nu) heeft een eigen DSL netwerk en levert niet (meer) via KPN-DSL of BBned. Kan dus prima dat ze apparatuur gaan plaatsen op die centrale binnenkort.

XS4all-Only loopt wel gewoon via KPN netwerk ja.
quote:
MisTraller schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 00:10:
[...]

Ik heb bij mijn verhuizing ook een ander ip gekregen. Toen had ik weer een tijdelijke hostname. Helaas was mijn oude hostname nog aan mijn oude IP blijven hangen, maar na een belletje met de helpdesk was mijn oude hostname weer gereleased, en kon ik die weer opnieuw instellen.
Dus ik denk eigenlijk wel voor 99% zeker dat het geen probleem is.
Ik lees op usenet dat verhuizen van een XS4all-Only aansluiting (nog?) niet mogelijk is trouwens. Pas dus op als je dat gaat omzetten en je hebt een verhuizing op de planning staan binnenkort.

Als je verhuisd moet je opnieuw aanvragen weer. En als je je KPN-telefonie al hebt opgezegd moet je dat dus weer opnieuw aanvragen.

bjck wijzigde dit bericht 09-01-2007 00:35 (19%)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: