quote:jgoessens schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:13:
dat maakt toch niks uit,misschien hebben mensen er iets aan.Is dit goedkoop 35 euro voor een 512 mb kaart voor mijn k800i of zou ik toch beter een 1 gb kaar kunnen kopen is wel 30 euro duurder.?
Lezen...
quote:TinuX schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 08:01:
Welkom in Deeltje 4!
Updates Startpost:
Mededelingen:
• Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt dat je niets, dan is gathering of tweakers wellicht niet het juiste forum voor jou. Fora waar je wellicht wel terecht kunt zijn www.beginnersweb.nl, forum.fok.nl of andere computerfora.
• Wat we duidelijk niet op prijs stellen: Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor. Discuseren over abonementen hoort in dít forum dus niet thuis.
• Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas je vraag / probleem naar voren brengt op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Kijk altijd eerst of jouw vraag niet in de startpost is beantwoord. Als dat niet het geval is; zoek met de Search of het probleem / je vraag niet eerder gepost is. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.
Bovenstaande mededelingen wil ik nog steeds even onder de aandacht brengen. Dit omdat er in het vorige deeltje nog steeds erg vaak over abbo's geleuterd werd!
Ook in dit nieuwe deeltje verwacht ik dat er iets meer toegevoegde waarde gepost kan worden ipv de 'vragen-naar-de-bekende-weg'-vraagjes