Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: [Mem-ervaringen] Intel Mac

Paarse Layout \o/
Reg. datum: 01 september 2001

quote:
Canaria schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 10:04:
[...]

Een eBayer met meer dan 100 duizend positieve feedback is echt geen obscure handelaar hoor :X

Iemand die via ebay verkoopt is imo per definitie minder credible dan een winkel waar ik m'n product op kan halen. Ik heb hier ontzettend veel 'komt 't nog wel?' meldingen gezien en die onzekerheid wil ik niet.

quote:
Verder komt jouw Corsair 'A-merk' geheugen ook uit die regio, het is alleen zo dat daarop in het westen ook nog verschillende partijen verdienen, waardoor het voor de koper duurder is.

Het geheugen zelf wel ja. Maar ik koop graag bij handelaren die ik vertrouw.

quote:
De meesten hier hadden het binnen 10 dagen in huis.
Versus 2 dagen voor mij.
quote:
Bovendien zijn op de verschillende fora nog geen structurele problemen met geheugen van flashman852 langsgekomen (mensen die niet-werkend geheugen hadden gekregen, konden dat zonder problemen retourneren, waarna het vervangen werd, maar dat waren uitzonderingen), tegenover een grote hoeveelheid problemen met Corsair geheugen, die men wel structureel zou kunnen noemen.
Ik heb nog nooit problemen ondervonden met Corsair geheugen die niet op te lossen waren door 't reepje te vervangen door een nieuwe (en dat is ook nog maar 1x gebeurd.)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: