Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Bluetooth Stereo (A2DP) topic

Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
Spam schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:55:
Heb sinds een paar weken de Jabra 620 gesynched met mijn Qtek S100 (magician) met BT stack uitbreiding.

Goed :
  • Eerste keer pairen ging makkelijk
  • BT audio enablen ging vrij vlot, wel wat vertraging in de initiele connectie
  • Headset functie knop start gelijk de voice dialer op en ik kan inspreken. Erg fijn.
  • Ziet er gelikt uit
Slecht :
  • Kwaliteit is echter niet zo best. Het lijkt wel alsof de frequenties worden afgekapt.
  • Overdreven bass in het geluid
  • Alleen Windows Mediaplayer word ondersteunt. Dit is zeer onhandig omdat deze apart moet worden opgestart, steeds weer de library selecteerd moet worden om muziek te krijgen en de pauze knop sluit het hele programma af :?
  • Headset gaat na een tijdje irriteren aan je oren.
  • Geen mogelijkheid om voor en achteruit te spoelen (ik dacht dat dat kon :'(
  • Geen aparte knoppen om te pairen of uit te zetten. Dezelfde knop vasthouden en wachten tot ie knippert of permanent blauw word. Dat is nogal onhandig als je in de auto zit en je het ding op je hoofd hebt :(
Mijn vragen :
  1. Bestaat er een beter muziekprogramma wat A2DP en AVRCP ondersteunt ? Ik gebruikte voorheen PocketMusic en vond die wel fijn. Grote knoppen die makkelijk te bedienen waren. Maar ja, die werkt dus niet met BT audio of AVRCP.
  2. Bestaat er betere BT software welke het makkelijker maakt om te pairen en BT audio te enablen/disablen ? Ik loop namelijk niet altijd met dat ding rond en soms wil ik gewoon dat de speakers het doen. Dan moet ik nu apart BT eerst uitzetten, disablen etc. En om het weer aan de gang te krijgen moet ik een heuze reset doen :(
Al met al ben ik niet zo tevreden. Heb er een A320 dongle bij en heb er al mee geskyped maar nog geen audio mee beluisterd. Misschien dat die kwaliteit beter is :?

Er bestaat een programmaatje VJ Volubilis. Daarmee kun je de audio gateway naar je BT-device openzetten en dan gaat alle geluid van je PDA naar je BT-headset of -carkit.
Let even op: als je VJ Volublis installeert op een Nederlandse ROM verwijzen de snelkoppelingen in de map "windows\startmenu\programma's\vijay555\vj volubilis" naar de verkeerde locatie. Je moet in deze snelkoppelingen handmatig "\program files\" veranderen in "\programmabestanden\".

Dit heb ik van het HTC (MDA Vario) forum gekopieerd, ikzelf gebruik het ook en het werkt perfect (hij stuurt ALLE geluid door). Het is een van laatst behandelde topics en het staat er met een link.

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: