Hoofdcategorieën

Bekijk bericht in topic: Ubuntu 6.06 LTS

Eliminate DRM

quote:
Cyphax schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:19:
Ik heb een paar puntjes van kritiek. Allereerst zijn er wanneer je universe in de repository aanzet VEEL en VEEL teveel updates. Ik heb er ect tientallen per dag lijkt het wel. Misschien is de repository wel te groot maar dit is niet handig.

Vind je het gek als hij nog volop in ontwikkeling is. Je bent trouwens niet verplicht om iedere dag alle updates te installeren, maar als je een ontwikkelversie draait is het logisch dat er iedere dag flink wat zijn ;)

Vanaf vandaag zul je niet zo veel updates meer zien en als ze er zijn waarschijnlijk alleen in de dapper-updates en dapper-security repositories.

quote:
Ik heb ook een probleem met een van de updates, die heeft blijkbaar de kernelversie vernieuwd en zo te zien netjes GRUB geupdated maar het gaat mis met de nVidia-driver, dus als ik boot met die kernel kom ik X niet meer in. Dat is niet zo netjes.
Ik denk dat je je nvidia driver niet via de officiele repositories geintalleerd hebt? Als je dat wel doet moet het naar mijn weten goed gaan met updates.

use tomato::posts qw(rants flames off-topic);
local $perl = $perl--;
# More unfortunates

Bekijk bericht
Bericht:
Quote bericht:

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: